Zavrieť

Poistné udalosti - na čo nezabudnúť

  • Pred nahlásením škody do poisťovne skontrolujte, či ste uhradili poistné za zmluvu, z ktorej chcete škodu nahradiť.

  • Po vzniku škody dôkladne prezrite poškodený nehnuteľný či hnuteľný majetok, aby ste do poisťovne nahlásili aj škody, ktoré nie sú na prvý pohľad viditeľné.

  • Väčšina poistných produktov zahŕňa aj poistenie asistenčných služieb a vedľajších nákladov. Asistenčné služby v poistení majetku majú podobu technickej, právnej a administratívnej pomoci.

  • Asistenčné služby môžete využiť aj v prípade menších technických problémov, ako je tečúci radiátor alebo zabuchnuté dvere do poistenej nehnuteľnosti.

  • Z poistenia máte hradené aj náklady na zabránenie šírenia poistnej udalosti a zväčšenie škôd na poistenom majetku, príp. pomoc pri odstraňovaní vzniknutých následkov škôd.

  • Ak ste teda do zastavenia šírenia škody investovali, nechajte si investíciu preplatiť.

  • Poisťovňa Vám dá na výber z možností poistného plnenia rozpočtom (peniaze priamo na Váš účet bez dokladovania ceny opravy), na faktúru alebo krycí list.

  • Odporúčame plnenie s dokladovaním ceny opravy, nakoľko pri plnení cez rozpočet stanoví poisťovňa priemernú cenu opravy, ktorá sa môže od skutočnej ceny za opravu poškodenej veci  výrazne líšiť.

  • Ak potrebujete nahlásiť poistné udalosti a neviete si dať rady, neváhajte nás kontaktovať.