Nachádzate sa tu:
Poistné udalosti - na čo nezabudnúť
- Pred nahlásením škody do poisťovne skontrolujte, či ste uhradili poistné za zmluvu, z ktorej chcete škodu nahradiť.
- Po vzniku škody dôkladne prezrite poškodený nehnuteľný či hnuteľný majetok, aby ste do poisťovne nahlásili aj škody, ktoré nie sú na prvý pohľad viditeľné.
- Väčšina poistných produktov zahŕňa aj poistenie asistenčných služieb a vedľajších nákladov. Asistenčné služby v poistení majetku majú podobu technickej, právnej a administratívnej pomoci.
- Asistenčné služby môžete využiť aj v prípade menších technických problémov, ako je tečúci radiátor alebo zabuchnuté dvere do poistenej nehnuteľnosti.
- Z poistenia máte hradené aj náklady na zabránenie šírenia poistnej udalosti a zväčšenie škôd na poistenom majetku, príp. pomoc pri odstraňovaní vzniknutých následkov škôd.
- Ak ste teda do zastavenia šírenia škody investovali, nechajte si investíciu preplatiť.
- Poisťovňa Vám dá na výber z možností poistného plnenia rozpočtom (peniaze priamo na Váš účet bez dokladovania ceny opravy), na faktúru alebo krycí list.
- Odporúčame plnenie s dokladovaním ceny opravy, nakoľko pri plnení cez rozpočet stanoví poisťovňa priemernú cenu opravy, ktorá sa môže od skutočnej ceny za opravu poškodenej veci výrazne líšiť.
- Ak potrebujete nahlásiť poistné udalosti a neviete si dať rady, neváhajte nás kontaktovať.